Afternoon Coffee

Hej fina ni!<3
 
Hur mår ni? Taggad på ny vecka? De senaste dagarna har jag hunnit springa milen ett flertal gånger, sålt en helvetes massa glass och träffat kompisar. Igår vad jag och Eve på BÄSTA (!!!) passet på SATS - Box. Det är så fruktansvärt jobbigt men bra. Älskar verkligen att ta ut mig sådär mycket att man vill spy. Även om jag tränar mycket så hamnar man ju aldrig riktigt på den nivån som man gör när någon eldar på en sådär. Önskar dock att man var fly förbannad eller typ nyligen dumpad innan man kommer dit för då jävlar kan man ta ut all ilska och slå skiten ur sig. Tyvärr är det ju då Evelina som får ta emot slagen men eftersom jag får ta hennes fotbollssparkar är vi nog kvitt!😉 Senast jag tog ut mig så var när jag lirade basket - missing those days.
 
Är stel som en vandrande pinne ungefär och eftersom jag tycker stretching är cirkus det tråkigaste som existerar på denna jord ska jag strax iväg på hot yoga med min syster. Imorgon är solen tillbaka i Göteborg så ska njuta av den, ta en drink med Rebecca, sedan förfesta hos fina Linn som alltid styr upp så kul grejer och sedan ska vi ut och dansa. One darn Epic Tuesday if you ask me.
 
Later love bugs,
M
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0