KUNGSHAMN/SMÖGEN

GODMORGON!<3
Vaknade precis upp efter en fartfylld helg men en massa underbara vänner. Ska sammanfatta mig kort och smidigt genom följande bildbomb. Hoppas ni får en trevlig måndag finisar!
Puss&Kram,
M
 
 
Jag, Linda och Rebecca.
Tilda, Cecilia, Anna och Ebba.
Mina och Annas hotshots vi gjorde för drinktävlingen.
Snygga Ebba och jag.
Linda och Rebecca.
Jag och Rebecca.
Julia och Frida.
Grillbuffé på Sea Lodge, Smögen på midsommarafton.
Rebecca och jag.
Anna och jag på Sea Lodge på midsommardagen.
Anna och Cecilia.
Sea Lodge, Smögen.
Kalle på Sea Lodge.
Anna och jag i Kungshamn.
Finaste Hanna och Rebecca i Smögen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0