Sparkling Wine & Fruits

Hej på er fina ni!<3
 
Dagarna bara rusar förbi nu känns det som - speciellt när man jobbar 8-9 timmar per dag med!😉 Dock haft en superrolig och fartfylld vecka på min nya arbetsplats och lärt mig en herrans massa nytt på så kort tid.
 
Igårkväll åt jag först middag med hela familjen då mamma fixat sallad, räkor och skagenröra. Sedan bestämde sig Karin och jag för att ha lite söndagsmys och catch-up hemma hos mig så fixade lite frukt (melon, jordgubbar, vindruvor och körsbär) samt la en flaska bubbel på kylning. Hade en supermysig kväll ihop och snackade i flera timmar - sånt jag verkligen älskar med lediga dagar att man kan spendera dem precis hur man vill och inte tänka på att man ska upp tidigt dagen efter.
 
Nu har jag vart ute på en morgonprommis och dricker kaffe i solen. Ha en fab dag mina vänner,
Matilda W
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0