Typical Thursday






Hej på er finisar!❤️

Usch vilken dag jag haft!? Tränade imorse och när jag kom hem hade jag svinbråttom med att duscha och åka iväg men så har vi hantverkare hemma för att göra om badrummet så de hade stängt av vattnet!?!?! Så fick åka tillbaka till gymmet för att duscha innan skolan, hahaha... Och utöver det har regnet bara vräkt ner hela dagen och jag har haft konstant huvudvärk och därför druckit en väldans massa kaffe i försök att motverka den, men det vart inte så effektivt alls. Ugh - not liking Thursdays. 

MEN imorgon kommer solen tillbaka och det är även fredag. Ska träffa ett härligt gäng brudar efter skolan som jag dessutom åker med till Frankrike 3 (!!!) dagar efter mina finals - fattar ni eller!? Ba "Hejsvejs IB, see you never. Hand me my bathing suit and a drink" - can't wait.

Kyss på er darlings och njut av min inspoiga bildbomb - peace
/Tilly


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0