11/15

Hej fina ni!❤️

Det kändes som om jag tog ett djupt andetag i måndagsmorse och inte har kunnat andats ut förrän nu - torsdag kväll. Har under dessa fyra dagar gjort 11 (!!!) prov. Jag har 4 stycken kvar men eftersom de är utspridda på de fyra kommande skoldagarna så är den värsta skiten över nu. Givetvis är det inte bara psykiskt utmanande att sitta och skriva prov i över 4h per dag utan pressen att prestera är så sjukt utmattande med, it's insane.

Nu har jag precis tränat och ska snart sova. Man, I'm tired.

Hoppas ni mår bra och jag längtar faktiskt tills onsdag då jag får sommarlov och ett socialt liv igen. Ska bli superkul att dra igång bloggen igen.

/Tills



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0