LANCÔME

Godmorgon gänget!<3
Denna veckan har båda päronen vart på affärsresor vilket är ytterst ovanligt då det oftast bara är daddy som brukar åka. Either way så kom pappa hem med en malibu som definitivt (!!!) kommer blandas med mjölk inför Summerburst;) och mammsen med denna fina ögonskuggan. Dom är väl för gulliga?! Ni som känner mig dock är medvetna om att jag i princip vet vad en mascara och puder är för något men längre än så går inte mina kunskaper inom smink men tänker iallafall att denna färgen kommer bli fett fab nu när jag är brun!;) För övrigt gjorda underbara Frida mina fransar igår - fyfasen vad fint det blev och fyfasen vad duktig hon är! Ska visa er snarast. Riktigt härligt att vara "vardagssnygg" liksom.
 
Nu ska jag välja ut outfits och göra mig redo för Ullevi och Summerburst!! Festligheterna börjar redan hos Mirre i Hovås vid lunchtid med sallad, frukt och drinkar!
 
/Kyss,
M
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0