Perfect Morning

Godmorgon gĂ€nget!😃
Inte för att jag egentligen Àr sÄ naiv att jag tror ni Àr uppe Ànnu men ÀndÄ, hehe... Vaknade som vanligt vid 6 imorse och det Àr sÄ obeskrivligt hÀrligt att gÄ upp och tÀnka: "Hm vad ska jag göra idag?" IstÀllet för "Hm vad behöver jag plugga idag?" IgÄr var liksom mina enda planer för dagen att raka benen - hur hÀrligt!? KÀnner verkligen att jag behöver nÄgra sÄdana hÀr dagar nu dÀr jag typ fixar naglarna, gÄr till frisören, hinner trÀna osv. Simply treat myself efter allt slit.

Har just nu druckit kaffe och suttit och lĂ€st hela morgonen - daddy tipsade om en engelsk bok om amerikansk juridik som jag redan hunnit lĂ€gga vantarna pĂ„. Strax ska jag, Evelina och Rebecca ut pĂ„ en morgon-prommis i solen. Var ute igĂ„rmorse och det var helt underbart fint. IkvĂ€ll Ă€r det festligheter pĂ„ schemat mĂ„ jag sĂ€ga!😃

Until then sweat hearts,
M





Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0