Rosé och Jordgubbar

Godmorgon på er, mina hjärtan!<3
 
Helt galet att vakna upp och inse att det är första maj (!!!) idag? Gårkvällen spenderades hos fina Anna som hade fixat så himlans fint i hennes uterum för oss tjejer. Det blev grillat till middag och kladdkaka med grädde och jordgubbar till efterrätt. Även rosévin för de som inte körde bil (jag, tyvärr...) hehe... Hade iallafall en supermysig kväll med mina fina tjejer. Just nu sitter jag med en dubbelespresso i högsta hugg och bloggar med Nyhetsmorgon i bakgrunden. Är hemma själv i helgen vilket faktiskt är jätteskönt ibland tycker jag. Ska strax sätta igång denna dagen.
 
Vi hörs änglar,
M
 
Underbara Malte som var den enda killen som var inbjuden på tjejmiddagen igår!;)
 


Kommentarer
Bella

Mysigt! :)

2015-05-01 @ 11:00:33
URL: http://rememberthiis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0