From Above

Hejsan på er finisar!<3

Har tagit det rätt vackert denna helgen men eftersom jag jobbat jättemycket det senaste så var det much needed faktiskt. I torsdags drogs det även till med en AW med nya jobbet och trots att jag hade min första öppning i fredagsmorgon hängde såklart jag på då det ingick öl och trevligt sällskap!😉

Denna helgen har jag tillbringat på en förberedande kurs inför Högskoleprovet då jag inte hunnit plugga mycket alls på grund av jobb. Men nu är den snart över och ikväll tänkte Julia och jag drämma till med middag, vin och catch-up! Pretty much ett perfekt avslut på denna söndag.

/Puss M

Här uppe håller kursen till - pretty pretty såattsäga😄


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0