Perfect Sunday

Hej på er sötisar och glad kanelbullens dag eller vad man nu säger. Har ni hunnit käka någon idag? Det har inte jag men är inget superfan av bullar heller faktiskt...

Hade en mysig morgon med en go kille och lite amerikanska pannkakor, ägg och kaffe! Sedan har jag försökt njuta av min lediga dag så mycket som möjligt då jag är tillbaka på jobbet redan imorgon igen. Men på eftermiddagen stack jag iväg och körde Grit och sedan Hot Yoga. Sjukligt jobbigt med dem två på raken men så himla härligt nu efteråt. Har just käkat paj och sallad till middag med familjen och ska nog krypa upp i soffan nu.

Puss på er,
M
Gänget från L&B på Moon Thai Kitchen i fredags 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0