Cozy Sunday

Hi friends!😃

Bestämde mig för att ta bilen till Klaras födelsedagsmiddag då jag simply inte kände för att dricka. Hade en supermys kväll med en hel del fina tjejer jag inte träffat på ett tag. 

Idag har jag tagit det relativt lugnt vilket också är skönt every now and then. Dock blev jag sprallig under eftermiddagen så åkte till gymmet för intervaller, marklyft och armar. Så sjukt gött att bara dra upp högsta volymen av Pure Grinding i lurarna och bara spurta sönder på bandet - b ä s t a! Fick dock cykla hem i regn och uppförsbacke, haha... Nu har jag just käkat lite familjemiddag och göttat till mig i sängen med iPaden.

Ha en mysig söndagskväll babes!

/M




Några close ups på min grymt fina sminkning jag fick i fredags - åh vad jag är taggad på att lära mig lite mer om smink när man blir så fin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0