da Matteo

Hej på er fina ni!<3

För någon vecka sedan frågade bästa Hanna mig om jag ville modella för smink imorse och självklart ville jag det. Så var där runt kl 9 imorse och fick en riktigt fin sminkning!😃 The perks att vara vän med Hanna... Så himla kul att se så många duktiga tjejer och redskap haha... Finns en hel vetskap bakom bara ett par röda läppar jag aldrig ens tänkt på innan.

Efter det satte sig jag och Hanna på da Matteo för en islatte i solen och efter en stund kom även bästa Vicky för att joina oss. 

Nu är jag på G hem och ikväll är det ytterligare en kräftskiva på schemat hemma hos fina Karolina. Detta redan är och kommer bli en superfredag.

/Kyss M



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0