Day Off





Fina Sarah och jag för drygt en månad sedan på min fest ute på Tjörn efter några glas vin...😉 Älskar denna serien av bilder när vi som de två bloggande sysslingarna vi ändå är ba: "Yes nu ska vi fotograferas uppe på bordet - vem tar bilderna?"

Hejsan förresten!<3 Shit vad man typ redan saknar sommaren trots att den just tog slut. Känns så himla bra att hösten är här, though? Tycker inte ni med det? Jag är taggad på att för första gången i mitt liv (känns det som) inte plugga arslet av mig varje dag och inte längre låta en oskön jävel, International Baccalauerate, styra mitt sociala liv. 

Idag är jag dessutom ledig - wonderful. En dag sådär ibland är det fruktansvärt härligt med lite ledighet. Dock inte för ofta för då blir jag redigt rastlös.

Ha en lovely onsdag mina vänner så ska jag sätta igång med allt jag planerat att göra idag.

/Kyss M 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0