Friday Morning



Happy Friday!<3

Har inte spelat och sjungit på föööör länge och blev supersugen på det imorse. Det är så sjukt detdär att det kan gå flera år mellan det att jag spelar men kommer alltid ihåg alla ackord ändå. Det sitter liksom i ryggmärgen. Är en person som har det sjukt svårt att ta det lugnt och slappna av - och även om jag verkligen älskar att spela piano och sjunga är det sällan det faktiskt blir av men när jag väl sitter där kommer jag alltid ihåg hur avslappnade och kul det faktiskt är.

Men efter ett tag (såklart😉) blev jag rastlös så åkte ner till gymmet och sprang intervaller. Nu har jag käkat lite och ska dricka upp kaffet och sedan spendera eftermiddagen och kvällen på glasscaféet. 

Ha en fin fredag my friends,
M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0