KRÄFTIS

Godmorgon (14:45????) höll jag på att säga, hehe men sicken sjukt Lazy Sunday detta är. Sitter just nu i sängen med datorn och kameran i knät, dricker kaffe, lyssnar på min countrylista och bloggar. Runt 7-tiden igårkväll blev jag upplockad av Klara hemma hos mig och sedan åkte vi till fina Cecilia i Torslanda för kräftskiva med en hel drös härliga människor. Vitt vin och räkor - farligt god kombination ska jag säga er. Hade en supermysig kväll verkligen med så många fina människor som jag inte sett på föööör (!!!) länge. Givet hade jag packat med kameran eftersom att jag har så fruktansvärt fotogeniska vänner!
 
Ha en forsatt härlig söndag mina fina!
/Puss och Kram M
 
Hanna
Hanna och Klara
Lukas, Oskar och David
Finaste värdinnorna - Cecilia och Anna
Julia, jag, Lukas och Oskar
Cecilia och Anna
Snygga Lukas, Oskar och David


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0