Kräftskiva

Hi Love Bugs!<3
 
Hur är det idag? Just nu ligger jag all cozed up i sängen i en hoodie, med en kopp kaffe, kameran, samt datorn och redigerar/bloggar lite. Kom hem relativt tidigt igår då gulliga Kalle hämtade mig och Rebecca hos Karolina igår - superhärligt att slippa ta bussen därutifrån. Annars har jag både hunnit med en löprunda samt en lunchdejt på Moon Thai Kitchen idag. Ska avrunda här snart och börja kika på vad jag ska ha på mig ikväll. Bästa Klara fyllde 20 i veckan så vi är bjudna hem till henne på födelsedagsmiddag ikväll en hel drös med tjejer. Njut av en bildbomd från gårdagen som blev riktigt festlig - ett stort tack till grymma Karolina som alltid fixar så fint.
 
/KYSS,
M
 
 
 
 
Världens snyggaste och bästa värdinna - Karolina
Matilda och Hanna
Jag, Hanna och Victoria
Jag, Hanna, Victoria och Rebecca
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0