Morning Workout



Morning!

Hur mår ni idag? Jag är faktiskt sjukt taggad på denna dagen!😄 Inte för någon speciell anledning alls faktiskt - älskar denna känslan. Att bara hitta massa positiv energi från ingenstans liksom. Nu har jag precis köttat på gymmet och är nyduschad så ska strax åka iväg till jobbet. Känns lovely att strax även denna veckan är slut - vädret ser ut att bättra sig också så ska definitivt passa på att träna en del utomhus i helgen när jag har tid.

På lördag blir det även festligheter då fina Anna och Cecilia har dragit ihop en kräftskiva med massa goa peeps. Satt häromveckan och småsurade lite för att ingen kräftis blivit av så wips blev jag bjuden på två stycken - en denna helgen och en nästa hehe...😃 Har dessutom gått och craveat vitt vin och räkor så detta är ju convenient.

Ha en grym dag,
M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0