TWENTY

Godmorgon fina ni!<3
 
Eftersom jag fyllde 20 igår så firade jag detta med att bjuda in 18 fina tjejer i fredags på middag, efterrätt och drinkar. Hade i förhand gjort upp lag som varje skulle stå för en drink och det blev både sura, söta, fruktiga och kaffedrinkar/shots. Hade en så himla lyckad kväll verkligen och fick så fina presenter. Puss och kram på alla som gjorde min födelsedag till den bästa!

/Tilly
 
 
Fina Sara och Victoria som bar in min födelsedagstårta
Födelsedagstårtan från Lejonet & Björnen jag (med lite hjälp) dekorerat själv - med smakerna av Sea Salted Caramel, Mocca Espresso och Pannacotta
Anna
Klara
Rebecca, Rebecca och Johanna
Julia
Linn och Sara
Julia, Linn och Sara - som stod för den godaste drinken enligt mig. Baileys, kaffe, Cointreau och apelsin
Jag i min nya boots jag fick av mina fina tjejer - satt som en smäck!
Karin och jag (!!!!) stod såklart för hotshotsen
Rebecca
Karin och jag
Malin och Karolina
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
rebben<3

Ser aningen vingligt ut när jag bär brickan;P<333

2015-09-27 @ 10:29:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0