Yoga for Athletes



Happy Mid-Week!😄

KĂ€nns som tiden bara springer ivĂ€g och redan pĂ„ lördag vet jag nĂ„gon som fĂ„r gĂ„ pĂ„ systemet. Kan ni fatta att jag fyller 20 Ă„r? Kan knappt fatta det sjĂ€lv. Ska fira det i princip hela helgen dessutom - med vĂ€nnerna pĂ„ fredag, slĂ€kten pĂ„ lördag och med familjen pĂ„ söndag dĂ„ pappsen inte Ă€r hemma pĂ„ lördag. 

Har dessutom gĂ„tt och fĂ„tt nytt jobb - pĂ„ ICA Maxi. Är sĂ„ himla taggad pĂ„ att byta miljö, trĂ€ffa en massa nya mĂ€nniskor och lĂ€ra mig nya saker. Börjar redan nĂ€sta vecka. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, kolla klart pĂ„ Nyhetsmorgon och sedan Ă„ka ivĂ€g och göra yoga for athletes pĂ„ gymmet. Är sĂ„ fruktansvĂ€rt stel och öm i kroppen efter nĂ„gra veckor med rĂ€tt hĂ„rd trĂ€ning sĂ„ detta Ă€r much needed.

Ha en fin onsdag,
Puss och Kram Matilda


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0